Pici Kártya

Pici Kártya

Pici halloween

2016. október 18. - Pici Kártya

Hamarosan itt van halloween, ezért hoztam nektek a mi Pici halloweenünkről egy kis összeállítást. Eddig nem igazán tartottunk ezt az ünnepet, de úgy néz ki hamarosan az egyik kedvencünk lesz, mert a lányok nagyon élvezték a készülődést és a dekorációkat.

Jelmez

lanyok_kepek.jpg

Tavaly volt életünk első családi halloween bulija a bölcsiben, ahova kötelező volt a jelmez. Szerettem volna olyan ruhát készíteni, ami mind a négyünknek megfelel, és ha úgy tartja kedvünk gyorsan le is dobhatjuk. Természetesen az utolsó pillanatra hagytam a jelmez készítését, ezért olyat kellet terveznem,jelmez_1.jpg amit gyorsan össze tudok dobni, és minden hozzávaló megtalálható otthon. Így kisördögök lettünk. :) Kis szarvakkal, fekete alsó, piros felső és a lányoknak farkinca és tüll szoknya. Szupergyorsan és egyszerűen elkészíthető, részleteket a képes összefoglalóban láthatjátok. :)

jelmez.jpg

Halloween-i girland

fullsizerender_3.jpg

fullsizerender_6.jpg

Azt hiszem kihagyhatatlan a szezonnak megfelelő girland
nálunk. :) A halloween-i girlandunkra pókocska, denevér és tüll pom-pom került. Mivel Attinak madár és denevér fóbiája van, én meg a pókokat nem kedvelem, kicsit barátságosabbá próbáltam őket tenni rezgő szemekkel (Atti szerint még így is img_4089.JPGrettentő ijesztőek voltak :D, de a lányoknak tetszett). A girland mögé fényfűzért tettem, így még jobban nézett ki.

A denevérhez az ötletet és a sablont a hgtv.com oldalon találtam. A pók sablonját én készítettem, ezt itt le is tölthetitek. A pom-pom lett a kedvencem, azt hiszem más színben és méretben is ki fogom próbálni. Elkészítéséhez ezt a videót használtam segítségül: 

Halloween tök

Kifaragtuk életünk első halloween tökét is, ami meglepően jól sikerült. Sajnos kép nem készült róla, mert pár nap alatt megpenészesedett a meleg idő miatt a teraszon. Bár így szürkülő fogakkal még ijesztőbb volt, különösen akkor, mikor egy madár is el kezdte csipegetni. :D

Nagy segítségünkre volt a faragásban ez a youtube videó:

Fotó kártya

Elmaradhatatlan darab a halloween-i fotókártya is, és természetesen ezt le is tölthetitek ezen a linken: fotó kártya. (Küldjetek nekünk jelmezes képeket!! :))

 az_elso_halloween.jpg

Jó készülődést mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://picikartya.blog.hu/api/trackback/id/tr1811818291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása