Pici Kártya

Pici Kártya

Ajándék ötletek apák napjára - fényképes ajándékok

2016. június 13. - Pici Kártya

Kevesebb mint egy hét van csak apák napjáig, ezért itt az ideje a második bejegyzésnek, melyben fényképes ajándékötleteket gyűjtöttem össze a Pinterestről.
fathers-day-photo.jpg

Feliratos fényképek

Nagyon kedves ötletnek tartom azokat a képeket, melyeken a picik tartanak betűket, feliratokat egy üzenettel apának. Könnyen, gyorsan elkészíthetőek a kellékek hozzá, nincs másra szükség csak kartonra, tollra és ollóra. A fotó elkészítését látom a legnagyobb kihívásnak, főleg ha több gyerekkel is "dolgozunk" :)

Aranyos ötleteket találhattok a happyhomefairy  blogon.

Fotókockák

Az én nagy kedvenceim a fa fotókockák, bár én eddig csak anyák napjára készítettem, de apák napjára is remek ötlet.

letterblocks_dad3.jpgGyönyörű fotókockákról láthattok képeket a storiesbyme blogon. 


A fa kockákat ügyesebbek akár maguknak is elkészíthetik, de kreatív hobby boltban is megvásárolhatjuk azokat. Ha szeretnénk, akkor festhetjük az éleket ragasztás előtt, de akár natúran is hagyhatjuk azokat. Két elkészítési móddal találkoztam eddig, az egyszerűbb megoldásban a lézernyomtatóval kinyomtatott és méretre vágott fényképet decoupage ragasztóval visszük fel a kockára. A második több lépésből álló, de szerintem szebb megoldáshoz, "gel medium"-ra lesz szükségünk. Sajnos nem tudom a magyar nevét, én hosszú keresgélés után egy művészellátó boltban találtam meg. Ez az anyag átviszi a képet a fára, ezért a "ragasztást" követően vizes szivaccsal óvatosan le tudjuk dörzsölni a papírt, és már csak egy kis lakkra van szükség. 

Ez a youtube videó talán kicsit jobban elmagyarázza a lépéseket:

Spatula képtartó

popsicle-stick-washi-tape-craft.jpgA spatulák nagyon szuper kreatív eszközök. Rengeteg módon felhasználhatóak, olcsók és egy csomagban sok van belőlük, így még a tesók sem vesznek rajta össze, hogy éppen ki játszhat velük. :)

Az ajándék, amit mi is elkészítettünk Attilának a képkeret spatulákból washi tape, azaz dekortapasz díszítéssel. Az ötlet az eighteen25.com oldaról származik. Az eredeti tervem az volt, hogy a lányok filctollal kiszínezik a spatulák felét, a másik felére mehet a tapasz. Bella másképp gondolta, és egyből teljesen oda volt a washi tape-ért. A díszítés után összeragasztottuk a spatulákat, és mágnest ragasztottam a képtartó hátuljára, így feltehetjük a hűtőre. A fényképet egy fa kis virág tartja, melynek a hátuljára és a képtartóra is egy-egy mágnest ragasztottam. Kb 20 perc alatt készült el, és szerintem nagyon aranyos lett. :)
spatula_keptarto_1.jpg 

Jó ajándék készítést!

A bejegyzés trackback címe:

https://picikartya.blog.hu/api/trackback/id/tr858805514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása