Pici Kártya

Pici Kártya

Helló hetfő! - ingyenesen letölthető ovikezdő és sulikezdő fotókártyák

2016. augusztus 29. - Pici Kártya


bella_elso_napja_az_oviban_bloghoz_1.jpgBella idén lett óvodás ezért természetesen elkészítettem az "Első napom az oviban" fotókártyánkat, melyet itt le is tudtok tölteni.

first_day_of_school_image.jpgA napokban rátaláltam Rachel Teodoro blogon erre a szuper ötletre, melyben egy krétával írható fotótáblát készítettek az iskolakezdésre. Ez adta az ötletet az eheti ingyenesen letölthető Helló hétfő fotókártyához. :)

elso_napom_summary.jpg

A csomagban 4 fotókártyát tölthettek le:

  • Ovikezdőknek - első napom az oviban
  • Tapasztalt ovisoknak - első napom az ovi ... csoportban
  • Iskolakezdőknek - első napom az iskolában
  • Tapasztalt iskolásoknak - első napom az iskola ... osztályában

A kártyákat én is feldobtam néhány részlettel (például ovis jelem, csoportom vagy "Mi leszek ha nagy leszek?"), azonban én nem krétával írható verziót választottam. Az én tervem az, hogy készítek egy kis ovis emlékkönyvet, azaz minden évben filctollal kitöltöm a részleteket kártyán és lefűzöm azt és a kártyával készült fényképeket, valamint az adott év ovis fotóit, rajzait is. 

A kártyákat az alábbi linken tölthetitek le: Első napom...

Köszönöm, ha megosztjátok velünk az elkészült képeket! :)

Mosolygós hétfőt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://picikartya.blog.hu/api/trackback/id/tr1511658094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása