Pici Kártya

Pici Kártya

Ingyenesen letölthető tervező - Szoptatás Világhete

2016. augusztus 04. - Pici Kártya

A Szoptatás Világhete alkalmából szeretnélek meglepni titeket egy ingyenesen letölthető "dry erase", azaz újraírható és törölhető tervezővel, melyet természetesen, akkor is tudtok használni, ha nem szoptatjátok a picit.

legutobbi_etetes_1_sh.jpgNekem nagy segítségemre volt a mi kis tervezőnk, mert azokban az első napokban, hetekben a fáradtságtól szinte mindent elfelejtettem. Például Maja csak pár napos volt, mikor az egyik szomszédunk megkérdezte, hogy hívják, és én csak álltam és néztem. Atti azt hitte csak viccelek, de nekem tényleg nem jutott eszembe Maja neve. Körülbelül egy fél perces kínos csend után Atti válaszolt helyettem, miközben az én fejemben csak az járt: "Bella? Bella? Nem, a nagyobbik Bella... de akkor a kicsit, hogy hívhatják? Bella? Bella? Nem..." Azt hogy mikor evett, aludt, mikor cseréltünk pelust már meg sem próbáltam megjegyezni. A kis tervező viszont mindig szem előtt volt (washi tape-pel ragasztottam a nappali falára), így segített a napot megtervezni, vagy éppen csak túlélni. Hasznos volt akkor is, amikor egy kis rendszert próbáltunk vinni a napokba miután átvészeltük a kezdeti időszakot, mert a jegyzetekkel követni tudtam a trendeket, és egymáshoz igazítani a törpék napirendjét. 

Szóval hogyan is működik? Nincs más dolgotok, mint kinyomtatni a tervezőt, belaminálni vagy betenni egy képkeretbe (én a legegyszerűbb Ikeás képkeretet használom erre a célra), és táblafilccel írható és törölhető lesz.

babas_dry_erase_sum.jpgA tervezőt itt tudjátok letölteni: Etetés tervező

Ha megtetszett az ötlet, nézzetek körbe a Facebook oldalunk, hogy milyen tervezőink vannak még.

U.i.: Érdemes jobb minőségű táblafilcet vásárolni, mert azt figyeltem meg, hogy az olcsóbb filcek sajnos, ha tovább maradnak a táblán, akkor nehéz letörölni őket (nekem volt, hogy csak körömlakk lemosóval sikerült), de jobb minőségű filcek akár hónapok múlva is nagyon könnyen törölhetőek. 

Szép napot! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://picikartya.blog.hu/api/trackback/id/tr238944376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása